قالب ساده شرکتی چهار چوب

دانلود پروژه معماری در مورد بررسی معماری روستای ماسوله -پاورپوینت

| 0 نظر
دانلود پروژه معماری در مورد بررسی معماری روستای ماسوله -پاورپوینت

 

دانلود پروژه معماری در مورد بررسی معماری روستای ماسوله  به صورت پاورپوینت

پیش نمایش ماسوله

 

 پاورپوینت بررسی معماری روستای ماسوله در 33 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فرمت فایل: pptx

تعداد صفحات فایل: 33

حجم فایل: 643 کیلوبایت

 

معرفی و آشنایی با روستای ماسوله همراه با تصاویر زیبا از آثار تاریخی و مکانهای زیبا ودیدنی روستا در قالب پاورپوینت
همچنین بررسی اقلیم و بخش های مختلف روستا برای درس تنظیم و شرایط محیطی

 

در کنار معماری پلکانی ماسوله، این پله‌ها با پوششی از گل و فرشی از سبزی، نمادی از ایستادگی و آرامش این منطقه گردشگر‌پذیر ایران است. u

uگنبد سبز مسجد ماسوله تو را به یاد همخوانی راز و رمز طبیعت بکر این دیار با سرّ دل خداجویانی می‌اندازد که در این بهشت زمینی به عبادت و گفت‌وگو با خالق هستی مشغولند. u

 مشکلات زیست محیطی در ماسوله

uسطح وسیعی از مراتع بالا دستی ماسوله از بین رفته اند و همین نکته به تنهایی عامل بروز سیل های ویرانگر در منطقه می شود. زیبایی و بکر بودن را از آن می گیرد و به تدریج، ماسوله نیز مانند بسیاری از جاذبه های طبیعی در کشور، فرم و محتوای اصلی و اصیل خود را از دست می دهد.
مشکل همه گیر دیگری که در منطقه به چشم می خورد دفع غیر بهداشتی زباله است. هرچند در خود ماسوله سطل های بزرگ زباله گذاشته اند، اما باز هم در بسیاری نقاط شاهد انواع زباله ها هستیم. در مسیر رودخانه، هر جا که بنشینی، اطرافت آکنده از زباله، خصوصاً زباله های تجدید ناپذیر یا دیر تجدید پذیر هستیم. مردم ما به غلط اینگونه می اندیشند که وظیفه ی دولت و شهرداری هاست که حتی زباله های کنار رودخانه را جمع آوری کند.


uماسوله دارای 4 محله به نام های «ریحانه بر»، «خانه بر»، «مسجدبر»، «کشه سر» و «اسد محله» و بازاری در چهار طبقه است که هر چهار محله بطور مستقل به بافت بازار شهر ارتباط بی واسطه دارند. در حال حاضر در ماسوله بیش از 350 واحد مسکونی وجود دارد.

 

 

دانلود و توضیحات بیشتر

 

0 نظر

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

شمارنده