قالب ساده شرکتی چهار چوب

فیلم و کلیپ آموزشی پرسپکتیو، کشیدن اسکیس و راندو زدن توسط عمادالدین زند

فیلم و کلیپ آموزشی پرسپکتیو، کشیدن اسکیس و راندو زدن توسط عمادالدین زند

خلاقیت در معماری ( عمادالدین زند )

قیمت: 16000 تومان

در این مجموعه استاد عمادالدین زند در طی 50 جلسه انواع تکنیک ها و مهارت ها در ایجاد پرسپکتیو، کشیدن اسکیس و راندو زدن را از سطح مقدماتی تا پیشرفته به زبانی ساده آموزش خواهد داد.


http://d20.ir/14/Images/367/Large/ffffff.jpg



در این مجموعه استاد عمادالدین زند در طی 50 جلسه انواع تکنیک ها و مهارت ها در ایجاد پرسپکتیو، کشیدن اسکیس و راندو زدن را از سطح مقدماتی تا پیشرفته به زبانی ساده آموزش خواهد داد. در هر قسمت استاد عمادالدین زند ضمن کشیدن طرحی جدید به بیان نکات، تکنیک ها و اصول حاکم بر آن طرح می پردازد و در راندو ها نحوه انتخاب رنگ ها و رنگ بندی طرح ها و تکنیک ایجاد سایه روشن ها می پردازد. بیان مدرس در این آموزش به گونه است که، تشریح جزء به جزء عناصر اسکیس و راندو با نگرشی ساده و قابل فهم، برای همگان باشد. مجموعه خلاقیت در معماری به آموزش پرسپکتیو و اسکیس و راندو با ماژیک از سطوح مبتدی تا حرفه ای می پردازد.
گروه معماری کمک معمار مجموعه فوق العاده خلاقیت در معماری را به صورت کامل و قسمت بندی شده به شما تقدیم می کند .
در این مجموعه استاد عمادالدین زند در طی 50 جلسه انواع تکنیک ها و مهارت ها در ایجادپرسپکتیو، کشیدن اسکیس و راندو زدن را از سطح مقدماتی تا پیشرفته به زبانی ساده آموزش خواهد داد.
مجموعه خلاقیت در معماری به آموزش پرسپکتیو و اسکیس و راندو با ماژیک از سطوح مبتدی تا حرفه ای می پردازد و به ویژه کاربرانی توصیه می گردد که قصد دارند اسکیس و راندو را از ابتدا و از صفر آغاز کنند.
فروشگاه معماری کمک معمار ، مجموعه “خلاقیت در معماری”را به طور کامل در 50 قسمت و با کیفیت Hd  برای سفارش پستی عرضه می کند که در هر قسمت استاد عمادالدین زند ضمن کشیدن طرحی جدید به بیان نکات، تکنیک ها و اصول حاکم بر آن طرح می پردازد و در راندو ها نحوه انتخاب رنگ ها و رنگ بندی طرح ها و تکنیک ایجاد سایه روشن ها می پردازد. بیان مدرس در این آموزش به گونه است که، تشریح جزء به جزء عناصر اسکیس و راندو با نگرشی ساده و قابل فهم، برای همگان باشد.
روش تدریس مهندس زند در این مجموعه اسکیس و راندو بر اساس ترکیب بندی کانسپت های حجمی و الهام از طبیعت است.روش تدریس مهندس زند در این مجموعه اسکیس و راندو بر اساس ترکیب بندی کانسپت های حجمی و الهام از طبیعت است.

مجموعه خلاقیت در معماری در فصول مختلفی تدوین شده که عبارتند از:

 بیان مقدمات ، آموزش خط کشیدن و برش زدن

 آموزش پرسپکتیو دو نقطه ای ویژه اسکیس

 آموزش اسکیس از نما و راندو با ماژیک

 آموزش اسکیس سایت پلان و راندو با ماژیک

 آموزش اسکیس حجمی از پرسپکتیوهای خارجی ساختمان و راندو با ماژیک


از خوبی های این آموزش مالتی مدیا ( تصویری ، فیلم ) بودن آن است که فرد نوآموز به راحتی با دیدن طراحی های استاد در فیلم میتواند طریقه های مختلف راندو و اسکیس را تماشا کند.
آموزش کلاس هایی که در سطح شهر بنام اسکیس و راندو همه را وسوسه میکند بسیار پایین تر از این حد این آموزش است و حتی شبکه آموزش صدا و سیما این آموزش را سطح بهترین فیلم های آموزشی خود در شبکه گنجانده است



http://d20.ir/14/Images/367/Large/Untitled-1.jpg

خرید        سوال از فروشنده

خلاقیت در معماری ( عمادالدین زند )      خلاقیت در معماری ( عمادالدین زند )      خلاقیت در معماری ( عمادالدین زند )

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       How do you get a growth spurt? در ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۱:۳۲ Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you can do with a few pics to drive the
    message home a bit, but other than that, this is excellent blog.
    An excellent read. I will certainly be back.


    نوشتن دیدگاه

شمارنده