قالب ساده شرکتی چهار چوب

دانلود فایل عمرانی معماری درباره سقف های فضایی پاورپوینت

| 82 نظر
دانلود فایل عمرانی معماری درباره سقف های فضایی پاورپوینت

دانلود فایل عمرانی معماری درباره سقف های فضایی پاورپوینت

پاورپوینت سقف های فضایی دسته: عمران و ساختمان

 

این فایل با فرمت پاورپوینت در 27 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

نمونه متن این پاورپوینت در زیر  :
یکی از مصالح ساختمانی که امروزه به علت مزایای بسیار مورد توجه قرار می گیرد ، سازه فضایی  می باشد . سقف فضایی از گره و میله های با جنس های مختلف تشکیل می شود . با استفاده از سقف سازه فضایی و یا به عبارتی سازه فضایی سالن های بزرگ را می توان بدون ستون احداث نمود و این برای بسیاری از مردم محبوب می باشد .
سقف سازه فضایی در مکان های بسیاری کاربرد دارد .
از جمله : ورزشگاه ها ، سالن های آمفی تئاتر ، استادیوم ، انبار و …. نصب سازه فضایی به سهولت انجام می پذیرد . همچنین ساختمان های ساخته شده با سقف فضایی از زیبایی بسیاری برخوردار هستند . و همچنین در اکثر پروژه ها ، سازه به صورت نمایان باقی می نماید .
یک سازه فضایی را می‌توان بصورت یک سیستم سازه‌ای در نظر گرفت که از عضوهای خطی تشکیل شده است و طرز قرارگیری آنها به گونه‌ای است که بارها به صورت سه بعدی منتقل می‌شوند. در بعضی موارد، ممکن است دو بعدی نیز باشند. یک سازه فضایی اغلب شکل سطحی صاف یا منحنی گونه را به خود می‌گیرند. واژه قاب فضایی مخصوص سازه‌هایی ا ست که ا تصالات صلب دارند.
و...


فهرست مطالب:
مقدمه
سازه فضایی
تاریخچه
مزایا
سقف زنبوره‌ای نوعی سازه فضایی
شیوه ساخت
اتصالات قاب‌های فضایی
نصب سقف فضایی




هدیه محصول:
فایل WORD آشنایی با چند نمونه سقف(11صفحه)

 

ادامه مطلب و دانلود

82 نظر

  1. نظرات کاربران:

       Yolanda در ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۴:۴۴:۳۹
    Good way of describing, and fastidious post to get data regarding my presentation subject, which i am going to present in school.

       Nllpblarm در ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۹:۴۲ pharmacy open near me http://pharmacy-onlineasxs.com/ cheap erectile dysfunction pills online


    نوشتن دیدگاه

شمارنده